Yardım & Destek Merkezi
Melodie Home problem çözüm merkezİ 
Kargo Yardım

+ Kargom ne zaman ulaşır ?

Vermiş olduğunuz sipariş, satın aldığınız andan itibaren 24 saat içerisinde kargoya veirlmektedir. Ortalama 2-3 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki “Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Siparişlerim" sekmesinde, “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılmaktadır. Cumartesi öğlenden sonra verilen kargolar pazartesi günü kargoya teslim edilmektedir.

+ Siparişim nerede?

Siparişinizi verdikten sonra kargonuzun nerede olduğunu Kargom Nerede adresinden Gönderi kodu ile kontrol sağlayabilirsiniz. Kargonuzun nerede olduğunu görebilir ve ne zaman size ulaşacağını görebilirsiniz. Siparişleriniz 24 saat içerisinde kargoya verilmektedir.

+ Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Yanlış girilen ve ya adres değişikliği yapmak istediğiniz siparişlerinizi bize bildirerek değiştirebilirsiniz.

Siparişiniz için adres değişikliği işlemini 0 850 668 60 88 numara ile ya da sale@melodie.com.tr adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.Siparişiniz Kargo firmasına teslim edildiyse ürünün size ulaşma tarihinde değişiklikler olabilir.

+ Siparişim ben adresimde yokken gelmiş, ne yapmam gerek?

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız / alamamanız durumunda siparişiniz www.melodiehome.com.tr ' ye iade edilir.

+ Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Ödeme Yardım

+ Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

Alışverişlerinizde debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Sitemizde bulunan Banka Hesapları'ndan havale yapmak istediğiniz bankaya ödemenizi gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz. Ödeme işlemini yaparken açıklama kısmına mutlaka isim ve soyisim bilgisi yazılmalıdır. Debit kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

+ Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Sitemiz üzerinden kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.

+ Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Melodiehome.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Axess, Maximum ve CardFinans kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

+ Havale/EFT yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Havale ve EFT yoluyla ödeme yapmanız için Banka Hesapları adresimizden satın almak istediğiniz tutarda gönderimi sağlayın. (Açıklama kısmına isim soyad yazılmalıdır.)

hesap Yardım

+ Şifremi Unuttum

Üyelik bilgilerinizi anımsamıyorsanız üye girişi kısmında bulunan "Şifremi Unuttum" kısmına girerek sitemize üye olduğunuz mail adresini yazın. Daha sonra kayıtlı olduğunuz mail adresine giriş yapın ve gelen kutunuzu kontrol edin. Sistem tarafından atılan mailde yer alan linke tıklayarak şifrenizi değiştirebilirsiniz.

+ Hesabım sayfasına nasıl gidebilirim?

Hesabım sayfasına Hesabim kısmından giriş yapabilirsiniz.

+ Hesabıma artık erişemiyorum.

Yukarıda belirtilen adımları uygulamanıza rağmen devam eden sorununuz yüzünden hesabınıza erişemiyorsanız sale@melodie.com.tr adresine mail atabilirsiniz. Kayıt olurken veya şifrenizi değiştirirken CAPS LOCk tuşunun açık olup olmadığına dikkat ediniz. Daha sonrasında mail adresinizde bir yanlışlık olup olmadığını kontrol ediniz.

+ Hesap şifremi sizden öğrenebilir miyim?

Hesap şifrelerinizi sistemimizden görüntüleme şansımız bulunmamaktadır. Canlı Destek üzerinden size yalnızca kayıtlı olduğunuz mail adresine şifre değiştirme maili gönderilmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.